ΑΡΧΙΚΗ | ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ | ΣΤΙΒΟΣ | Η IAAF αλλάζει όνομα και λογότυπο

Η IAAF αλλάζει όνομα και λογότυπο

image

Σε ‘‘World Athletics’’ μετονομάζεται η Παγκόσμια Ομοσπονδία όπως ανακοινώθηκε μετά από το 217ο διοικητικό συμβούλιο που έλαβε χώρα χθες (08/06) στο Μονακό.

Το νέο όνομα, ‘World Athletics’ στηρίζεται στη αναδιάρθρωση του οργανισμού και στην αναμόρφωση της διακυβερνητικής ατζέντας των τελευταίων τεσσάρων ετών με σκοπό να παρουσιάσει ένα μοντέρνο, πιο δημιουργικό και θετικό πρόσωπο για τα αγωνίσματα του στίβου. Το νέο εμπορικό όνομα, όπως συμφωνήθηκε από το συμβούλιο, θα κάνει το σύνολο των αγωνισμάτων πιο προσιτά σε ένα πιο ευρύ κοινό ενώ θα έχει την ευκαιρία να είναι πιο ξεκάθαρο στη μετάδοση της αποστολής του ως οδηγό στο πιο συμμετοχικό άθλημα του κόσμου.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σεμπάστιαν Κόου: «Ελπίζουμε ότι το νέο όνομα θα προσελκύσει και θα ενθαρρύνει μια νέα γενιά ανθρώπων στον κλασικό αθλητισμό. Δημιουργήσαμε ένα όνομα το οποίο θα μπορέσει να αναδειχτεί καλύτερα στον ψηφιακό κόσμο και παράλληλα να αντανακλά τη δυναμική του αθλήματος, και την ίδια στιγμή φέρνει τους αθλητές, τους ήρωες των αθλημάτων μας, στη συγκέντρωση για την επίτευξη του στόχου».

«Η IAAF, έχει αυτό το όνομα τα τελευταία 100 χρόνια, ωστόσο δεν είναι αρκετά κατανοητό για αυτούς που δεν γνωρίζουν από κλασικό αθλητισμό. Η νέα ταυτότητα δημιουργεί ένα σύμβολο το οποίο μπορεί να σταθεί μόνο του και να συνεργαστεί με χορηγούς και διοργανώσεις», δήλωσε o διευθύνων σύμβουλος της IAAF Τζον Ρίντγκεον.

Το λογότυπο έχει σχεδιαστεί από τρία  βασικά στοιχεία: το 'W' για την αγγλική λέξη World (κόσμος), το οποίο είναι επίσης ένα σύμβολο ενός αθλητή που σηκώνει τα χέρια του κατά τη διάρκεια της νίκης. Το 'A' για την αγγλική λέξη Athletics (κλασικός αθλητισμός), το οποίο επίσης συμβολίζει ένα αθλητή που είναι συγκεντρωμένος στο στόχο καθώς προετοιμάζεται. Το τρίτο στοιχείο είναι ένα τόξο το οποίο αντιπροσωπεύει όλη την κοινότητα του κλασικού αθλητισμού που κινείται μαζί. Το λογότυπο περιλαμβάνει και μια ανοδική τροχιά, συμβολίζοντας τη συνεχή επιθυμία ενός αθλητή να ξεπερνάει τα όρια του.  Το πρότυπο αντικατοπτρίζει την ενέργεια που παρουσιάζεται και στις τέσσερις κατηγορίες του κλασικού αθλητισμού: τρέξιμο, βάδην, ρίψεις, άλματα.

Η δημιουργία του νέου λογότυπου ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2018 και το νέο εμπορικό όνομα θα καθιερωθεί τον Οκτώβριο μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ντόχας.

 

 

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

Σχολιάστε το άρθρο comment
Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:
  • email Αποστολή σε φίλο
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Απλό κείμενο
0
Sporfm

Powered by IT Development