ΑΡΧΙΚΗ | ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ | Τόση ....διαφάνεια, ούτε ο ...Δούκας στο Διαφάνι

Τόση ....διαφάνεια, ούτε ο ...Δούκας στο Διαφάνι

image

Πολύπλοκος ,δύσκολος , επικίνδυνος, φονικός και τόσα άλλα επίθετα μπορείς να χρησιμοποιήσεις γι αυτόν τον ιό που μας κατσικώθηκε χωρίς έλεος στην αρχή της χρονιάς.Για κάποιους όμως ήταν επικοινωνιακός και αρκετά προσοδοφόρος,

Δεν θέλω να μακρηγορήσω και να αναφέρω αναλυτικά τα θετικά και τα αρνητικά των κινήσεων-πράξεων της όποιας πολιτικής και όχι μόνο, ηγεσίας μας.

Θέλω αποκλειστικά να σταθώ στα 20 εκατομμύρια ευρώ που έδωσε-δώρισε  η κυβέρνηση (μέσω συγκεκριμένου media shop που τα διαχειρίστηκε) για τις γνωστές καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».

Για την ιστορία η διαχείριση έγινε από την «Initiative Media» η οποία πήρε τη δουλειά με απευθείας ανάθεση.

Οπως μάλιστα έγραψε το κλαδικό περιοδικό των διαφημιστικών εταιρειών advertising.gr, «το συμβατικό τίμημα για την παροχή των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης». Δηλαδή, αν όντως η «Initiative Media» μοίρασε 20 εκατομμύρια ευρώ (τόσα ανακοίνωσε το υπουργείο), θα λάβει και ως αμοιβή 600 χιλιάδες ευρώ!!!! Αυτό δεν αφορά μόνο εμάς αλλά περισσότερο νομίζω εσάς τους πολίτες.

Μετά από πολλές πιέσεις και προσπάθειες αναβολής ο  κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναγκάστηκε να δώσει τη λίστα με τα ΜΜΕ που μπήκαν στο διαφημιστικό πρόγραμμα (την οποία επισυνάπτουμε και μπορείτε να την δείτε με την ησυχία σας, βγάζοντας και τα …ελλιπή συμπεράσματα σας).

Και λέω ελλιπή γιατί τεχνηέντως όχι μόνο δεν αναφέρονται τα ποσά, αλλά δήλωσε ευθαρσώς ότι θα μάθουμε τα νούμερα του χρόνου.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ερωτηθείς για τον αποκλεισμό μέσων και τα κριτήρια επιλογής απάντησε στη Βουλή ως εξής:

Επειδή δεν «λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».

Βρισκόμενοι λοιπόν στο χώρο του Ραδιοφώνου για 23 χρόνια (μην έχοντας πάρε ούτε ευρώ από κρατική διαφήμιση αυτά τα χρόνια και ούτε ευρώ από …προγράμματα Ευρωπαϊκά ή μη), θα θέσουμε μερικά ερωτήματα προς του αξιότιμους Κύριους της Κυβέρνησης και ειδικά στους εκπροσώπους (Ηρακλείου) του κυβερνώντος κόμματος στη Βουλή.

Αγαπητοί Κύριοι (νομίζω ότι αυτός ο τίτλος είναι μεγαλύτερος των άλλων που έχετε)

Λευτέρη Αυγενάκη και Μάξιμε Σενετάκη

1)      Ποια ήταν τελικά τα κριτήρια επιλογής των μέσων που έπαιξαν τη διαφήμιση στο νομό Ηρακλείου?

2)      Ποιος αποφάσισε τα κριτήρια για τα ραδιόφωνα /site?

3)      Πόσα χρήματα ακριβώς και για πόση διαφήμιση (χρονικά) δόθηκαν στο κάθε μέσο?

Δεν μπαίνω στη διαδικασία να ρωτήσω πώς έλαβαν μερίδιο «Μέσα» που είναι στη Νέα Υόρκη, ανύπαρκτα sites, sites με μηδενική επισκεψιμότητα, sites χωρίς θεματολογία και άλλες τέτοιες ομορφιές, όπως λέμε αυτού του είδους τα παιχνίδια εμείς του αθλητικού χώρου.

Ευελπιστώ σε απαντήσεις καθώς ρωτάω μόνο για τη πόλη μου και όχι για την επιλογη των 1232 ΜΜΕ.

ΥΓ Δεν απευθύνομαι στους άλλους βουλευτές γιατί μπορούν να πάρουν τις απαντήσεις που (αν) θέλουν στη Βουλή.

 

 

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

Σχολιάστε το άρθρο comment
Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:
  • email Αποστολή σε φίλο
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Απλό κείμενο
Ηχοιτικά Αρθρα
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
5.00
Χαλκιαδάκης

Powered by IT Development