Συνδεθείτε μαζί μας

AUTO – MOTO

Ο Φερστάπεν κυριάρχησε και στο Grand Prix του Βελγίου

Ο Πέρεζ έκανε το 1-2 για χάρη της Red Bull και ο Λεκλέρ ανέβηκε ως τρίτος στο βάθρο!

Τι κι αν εκκίνησε το Grand Prix του Βελγίου από την 6η θέση, λόγω της ποινής που δέχθηκε για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων;

Ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι τρέχει… χωρίς αντίπαλο και πανηγύρισε τη 10η φετινή του νίκη, συνεχίζοντας την επέλασή του προς τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή! Μάλιστα, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία για 8ο συνεχόμενο αγώνα, κάτι που στο παρελθόν είχε καταφέρει μόνο ο Φέτελ!

Ο Πέρεζ με τη δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε επισφράγισε την κυριαρχία της Red Bull, ενώ ο Λεκλέρ ήταν ο τρίτος του βάθρου, παρότι ξεκίνησε έχοντας την pole. Χάμιλτον, Αλόνσο, Ράσελ, Νόρις, Οκόν, Στρολ και Τσουνόντα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, ενώ Πιάστρι και Σάινθ εγκατέλειψαν εξαιτίας μιας επαφής που είχαν τα μονοθέσιά τους στον πρώτο γύρο.

Το Grand Prix του Σπα ξεκίνησε με τον Λεκλέρ να διατηρεί την πρώτη θέση και με τον 5ο Πιάστρι να έχει επαφή με τον Σάινθ στην προσπάθειά του να προσπεράσει τη Ferrari, μην μπορώντας να συνεχίσει και μένοντας εκτός, παρά την εξαιρετική του απόδοση που είχε πιάσει τις προηγούμενες μέρες στο Βέλγιο. Σοβαρή ζημιά υπήρξε και στον Σάινθ, ο οποίος έχασε ρυθμό και τρεις θέσεις πριν μπει στα πιτς.

Παρά το καλό ξεκίνημα του Λεκλέρ, ο Πέρεζ δεν άργησε να τον προσπεράσει, αφήνοντας τον με ευκολία πίσω του πριν τα μονοθέσια περάσουν για πρώτη φορά από το σικέιν Λε Κομπ. Παράλληλα, ο Φερστάπεν, ο οποίος παρότι έκανε τον γρηγορότερο χρόνο στις κατατακτήριες, ξεκίνησε 6ος λόγω της ποινής που δέχθηκε για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, ήταν εξ’ αρχής εντυπωσιακός και ανέβηκε γρήγορα 4ος.

Ο Ολλανδός πέρασε με άνεση και τον Λεκλέρ στον 9ο γύρο, ενώ ανέβηκε πρώτος στον 17ο γύρο, προσπερνώντας και τον ομόσταυλό του, Πέρεζ. Παράλληλα, ο 4ος Χάμιλτον προσπαθούσε να παραμείνει κοντά στον Λεκλέρ. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της στον 20ό γύρο αλλά δεν κράτησε για πολύ, ενώ ο Σάινθ εγκατέλειψε στον 24ο, με τη ζημιά της σύγκρουσης με τον Πιάστρι να αποδεικνύεται μοιραία.

Στον 31ο γύρο η Red Bull του Φερστάπεν μπήκε στα pits για δεύτερη φορά, αλλάζοντας ελαστικά και κρατώντας χωρίς προβλήματα το προβάδισμά του και την πρώτη θέση, με την προσοχή να στρέφεται στη μάχη για την 3η θέση, ανάμεσα σε Λεκλέρ και Χάμιλτον. Ο Μονεγάσκος διατηρούσε τη διαφορά ασφαλείας από τον Βρετανό, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον είχαν και οι μάχες Γκασλί-Άλμπον-Μπότας για την 11η θέση, και Οκόν-Τσουνόντα για την 9η. Ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς στον προτελευταίο γύρο για να αλλάξει τα ταλαιπωρημένα ελαστικά του, χωρίς να χάσει την 4η θέση από τον Αλόνσο και κάνοντας τον ταχύτερο γύρο με τον τερματισμό (1:47.305), με τον αγώνα να ολοκληρώνεται με τον Φερστάπεν να αντικρίζει ξανά πρώτος την καρό σημαία και τη Red Bull να πανηγυρίζει για το επιβλητικό της 1-2!

Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
Formula 1: Άπιστοι και στο Βέλγιο Φερστάπεν και Red Bull

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Περισσότερα για το AUTO – MOTO