Συνδεθείτε μαζί μας

AUTO – MOTO

Ο Οκόν πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στην Ουγγαρία

Δέκατος ο Φερστάπεν, που έβγαλε όλο το Γκραν Πρι με… σπασμένο μονοθέσιο

Το πιο τρελό Γκραν Πρι των τελευταίων ετών και σίγουρα της φετινής σεζόν, διεξήχθη στην Ουγγαρία! Ο Εστέμπαν Οκόν πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του (ανεβαίνοντας για δεύτερη φορά συνολικά στο πόντιουμ), εκμεταλλευόμενος τα πολλά ατυχήματα και τις τραγικές στρατηγικές των αντιπάλων τους.

Πίσω του έμεινε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ τρίτος τερμάτισε ο μυθικός Λιούις Χάμιλτον, που πλήρωσε την θλιβερή στρατηγική της Mercedes, βρέθηκε τελευταίος αλλά κατάφερε με απίθανη κούρσα να ανέβει στο πόντιουμ! Δέκατος ο Φερστάπεν, που έβγαλε όλο το Γκραν Πρι με… σπασμένο μονοθέσιο!

Το ξεκίνημα ήταν… δραματικό! Στην πρώτη στροφή, έγινε το «έλα να δεις» αφού οι Πέρες, Στρολ, Λεκλέρκ, Μπότας συγκρούστηκαν και τέθηκαν εκτός Γκραν Πρι, ενώ και πάλι ο Φερστάπεν στάθηκε άτυχος αφού τον πήραν… αμπάριζα και αυτόν, χωρίς όμως να βγει εκτός αγώνα! Παρόλα αυτά, το μονοθέσιό του στο δεξί μέρος είχε ζημιές και αυτό φαινόταν ξεκάθαρα στην κούρσα, αφού ήταν αργός, είχε θέματα στην οδήγησή του και αναγκάστηκε να κάνει πέντε πιτ-στοπς, με το ένα να γράφεται στην ιστορία ως το ταχύτερο της φετινής σεζόν αφού διήρκησε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα! Ακολούθησε, μάλιστα, μία σύγκρουση του Μάζεπιν με τον Ραϊκόνεν, με τον πρώτο να τίθεται επίσης εκτός!

Βγήκε κόκκινη σημαία, το Γκραν Πρι διεκόπη προσωρινά και οι ομάδες κατέστρωναν την στρατηγική τους! Άπαντες, επέλεξαν να επανεκκινήσουν από τα πιτ-στοπς εκτός του Χάμιλτον, με την Mercedes να τον βάζει στον αμέσως επόμενο γύρο και να πέφτει τελευταίος (14ος). Ο Οκόν βρέθηκε από… σπόντα πρώτος και διατήρησε τη θέση του μέχρι το φινάλε, χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα αφού άντεξε όταν ο Φέτελ τον πίεσε ορισμένες φορές!

Ο Φέτελ τερμάτισε δεύτερος, με τον Χάμιλτον να κάνει απίστευτο ντεμαράζ και να ανεβαίνει έντεκα θέσεις, μέχρι την 3η, ενώ αν είχε λίγο χρόνο ακόμη θα είχε περάσει αυτός πρώτος την καρό σημαία. Η διαφορά του με τον Οκόν δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, ενώ ο Χάμιλτον ήταν γύρω στο ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Φέτελ όταν ολοκληρώθηκαν οι 70 γύροι του ουγγρικού Γκραν Πρι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Περισσότερα για το AUTO – MOTO